Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:47:10+01:00
1947 - 20 wiek 1 połowa bo 2 zaczyna się od 50
2000 - 20 wiek 2 połowa bo 21 wiek zaczyna się w 2001
1224 - 13 wiek 1 połowa
1560 - 16 wiek 2 połowa
1783 - 18 wiek 2 połowa
1509 - 16 wiek 1 połowa
2001 - 21 wiek 1 połowa
1600 - 15 wiek 2 połowa
1700 - 16 wiek 2 połowa

Uzasadnienia są takie same jak w a) i b) ;D
1 3 1
2010-03-23T18:47:57+01:00
1 poł xx w
2 poł xxw
1 poł xx1w
2 poł 13 w
2 poł 16 w
2 poł n18 w
1 poł 16 w
1 poł 21 w
2 poł 16w
2 poł 17 w

1 5 1
2010-03-23T18:49:59+01:00
1) 20w
2) 20w
3) 13w
4)13w
5)16w
6) 18w
7) 16w
8) 21w
9) 16w
10) 17w

oblicz się to tak np. jak amsz datę 1800 to jest to wiek 18 a jak masz 1801 to jest już to wiek 19, ponieważ od 1801 do 1900 jest to wiek 18 a powyżej czyli 1902 to już 19 wiek :)