Odpowiedzi

2010-03-23T18:45:59+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszam na targi książki(piszesz jakiej) które odbędzie się (piszesz kiedy) w (piszesz gdzie) wstep bezpłatny.
serdecznie zapraszamy (piszesz kto)
1 5 1
2010-03-23T18:46:30+01:00
Serdzecznie Wszystkich zapraszamy na targi ksiazki. Odbedą się one dnia 25.03.2010r w Domu kultury o godzinie 17.00. Zapraszamy wszystkich !!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:46:37+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na obejrzenie ciekawej książki na targu. Targ odbędzie się 18.04 o godzinie 13.00. Mamy nadzieję, że osoby, które pasjonują się czytaniem książek na pewno się u nas znajdą.
1 5 1