Podkresl wlasciwosci tlenu:
Stan skupienia-------Barwa-----------Zapach------------------------Rozpuszczalnosc
a)gazowy a)bialy a)duszacy w wodzie
b)ciekly b)bezbarwny b)charakterystyczny a) dobrze sie
c)staly c)zolty c) bez zapachu rozpuszcza
b)praktycznie
nierozpuszczalny
c) slabo sie
rozpuszcza


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:48:29+01:00
Stan skupienia: a) gazowy
Barwa: b) bezbarwny
Zapach: c)bez zapachu
Rozpuszczalność: c) słabo się rozpuszcza
97 4 97
2010-03-23T18:49:45+01:00
Stan skupienia - gazowy
Barwa - bezbarwny
Zapach -bezzapachowy
Rozpuszczalność - rozpuszcza się (tak sobie.)
39 3 39
2010-03-23T18:56:39+01:00
S. skupienia gazowy
barwa bezbarwny
zapach bezwonny < bez zapachu >
rozpuszczalnośc dobra
65 4 65