Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:50:55+01:00
Droga matką Swięta proszę cie o modlitwe za nas grzesznych i
obdarowaniem nas zdrowiei bożą łaska i równiez zatych , którzy odeszli z tego świata
2010-03-23T18:51:55+01:00
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Chcjałby cię prosić o małą proźbę bo mój wujek zachoprował i jak umrze to bez niego będzie smutno . Więc proszę o jego uzdrowienia