Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T18:47:32+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:49:01+01:00
Romeo zanim ujrzał Julię był niedojrzałym emocjonalnie młodzieńcem. Obnosi się ze swoją niespełnioną miłością do Rozaliny. Jego monologi pozbawione są żaru. Romeo poprzestaje na pełnym stereotypów i banałów wyrażaniu swoich - raczej powierzchownych - problemów uczuciowych.
1 3 1
2010-03-23T18:49:36+01:00
Romeo był nieszczęśliwie zakochany w Rozalinie (była to nieodwzajemniona miłość, która z czasem potęgowała się coraz bardziej). Urok osobisty Rozaliny nie pozwalał dla Romea myśleć o niczym inny. Po ujrzeniu na balu Julii wszystko się odmieniło. ;]


Cuudowna książka :)