Zad 1 w jaki sposob jezus prowadzi nas przez zycie
zad 2 jaki wpływ na nasze zycie wieczne ma wiara w cgrystusa
zad3 przypomni sobie jakimi słowami zwracano sie do pana jezusa wypisz jak najwiecej jego tytułów
zad 4 kim dla ciebie jest jezus
zad5 jakie znaczenie w twoim zyciu ma krzez znak pana jezusa
z gory dziekuje i prosze jak naj szybciej o odpowiedz

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T18:49:11+01:00
1. Poprzez swoją wiare
2. wiara w chrystusa daje nam życie wieczne, którego chrystus nas naucza od poczęcia. To dzięki niemu żyjemy zgodnie z religią i musimy przestrzegac pewnych norm.
3. panie jezu
4. jezus jest dla mnie panem i synem bożym
5. krzyż w moim życiu ma szczególne znaczenie
2010-03-23T18:53:34+01:00
1. Prowadzi nas przez życie poprzez modlitwę a także jego posłanników czyli księży.
2. Daje nam siłę i wiarę abyśmi byli silni i nie zamartwiali się problemami.
3. Mistrzu, Jahwe, Ojcze...
4. Jezus jest dla mnie nadzieją i miłością. W Nim znajduję pocieszenie i do Niego zawsze mogę zwrócić się z prośbą poprzez modlitwę.
5. Krzyż ma dla mnie ogromne znaczenie, ponieważ Jezus oddał za mnie swoje życie i zbawił cały świat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:55:54+01:00
1. Jezus daje nam samego siebie poprzez sakrament Eucharystii, dzieląc się chlebem. Dzięki temu możemy starać się wejść do nieba, być świętymi. Jeśli stosujemy się do przykazań i poleceń, jakie Jezus zostawił nam na ziemi.
2.Chrystus powiedział ; ,,Kto wierzy we mnie nie umrze na wieki, a ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym" . Jeśli wierzymy głęboko w zbawienie będziemy mogli dostąpić zaszczytu Nieba.
3.Baranek Boży który gładzi grzechy świata, Słowo które stało się Ciałem i zamieszkało między Nami, Syn Człowieczy, Pann dobry jak chleb, grono winne.
4.Jezus jest dla mnie podporą i umocnieniem, w drodze życia. Dzięki niemu znajduję siłę do przeżywania każdego kolejnego dnia.
5.Krzyż to znak wizualny mojej wiary i gorliwości, pobudza mnie do czynienia dobra i przeciwstawiania się złu.
1 5 1