Odpowiedzi

2010-03-23T18:51:52+01:00
Tak mogą się podobać ponieważ jest to lektura która mówi o różnych zachowaniach ludzi i o oczyszczeniu duszy.
22 3 22
I myślisz że za to dostane 5 ?????
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:52:12+01:00
Tak dziady mogA SIE PODOBAC WSPOLCZESNEMU CZLOWIEKOWI DLATEGO ZE AUTOR UTWORU UKAZUJE NAM PROblemy z jakimi spotykamy sie dzisiaj swiete sa slowa ...kto nie bul zni razu czlowiekiem temu czlowiek nie pomorz ile w nas jest zla i nienawisci robimy wielka rzecz z niczeg z glupstwa cz w gruncie rzeczy jest bardz male a pozniej okazuje ze nie istotne wiele razy nie morzemy przebaczyc choc wiemy ze powinnismy dzieki dziadom mozemy zastanowic sie nad swoim zyciem moralnym nad tym ze i nas czeka sad ostateczny wiemy ze tym wszystkim pokutujacym duszom mozemy pomuc modlitwa okazuje sie ze ludzie sa bardziej surowi niz sam bog nalezy przestrzegac zasad cierpiec kochac przebaczac i zawsz byc czlowiekiem wtedy uniknie sie wiecznego potepienia swiat w ktorym zyjemy tak bardz podobny jest do mickiewiczoskiego nie do konca chrzescijanstwo wyparlo poganskie obyczaje i wyobrazenia wiemy ze uczciwosc zostanie wynagrodzona a zlo ukarane nie tylko przez ludzi ale i przez boga
9 3 9