Odpowiedzi

2009-10-28T19:19:30+01:00
1 Grzech polegałał na tym , iż ludzie chcieli wybudowac wierze aż do nieba.
2. Pan Jezus ukarał ludzi i nie mogli się już porozumieć . Każdy mówił w innym języku
3. Grzech pychy polega na zazdrości wobec innycj oraz przechwalania sie.
4. Jest wzorem pokory. Uczy nas poniewaz on wie co dla nas dobre i powinniśmy się z nim liczyc.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:20:38+01:00
1. Chcieli zbudować wieżę wysoką do nieba, i dostać się przez nią do królestwa niebieskiego, oraz by widzieć z niej wszystko co się dzieje na ziemi.

2. Bóg pomieszał im języki, by nie mogli się nawzajem porozumiewać.

3. Grzech pychy jest poczuciem, że jest się najważniejszy, że umie się wszystko i jest się lepszym we wszystkim od każdego.

4.Uczy nas jej wypełniając rozkazy boga bezwzględnie, poświęcając się całym sobą by oczyścić nas z grzechów.
3 5 3
2009-10-28T19:23:00+01:00
1byli przekonani, ze dorownają bogu
2celem było poplątanie języków budowniczych aby nie mogli się porozumiewać i niedopuszczenie do ukończenia budowy
3grzech puchy polega na braku pokory
4jezus jest pokorny i nie popełnia pierwszego grzech czyli pychy. nalezy z niego brać przykład
3 5 3