Jak należy opiekować się zwierzętami przedstawionymi na zdjęciach? wybierz jedno zwierzę i napisz w zeszycie odpowiedzi na pytania.




Pytania: jakie to zwierzę / jakie trzeba stworzyć mu warunki? / co je i pije / jak dbać o jego higienę? / jakich ćwiczeń i zabaw
potrzebuje ,aby zachować dobrą kondycję? / Czy lubi towarzystwo ludzi?

Wybrałem chomiczka. plis pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T18:58:01+01:00
Jakie to zwierze : Chomik
Jakie trzeba mu stworzyć warunki: Świerze wiórki i dużo wody (w specjalnym poidełku)
Co je: Je praktycznie wszystko (jabłko kukurydza specjalną karmę)
Co pije : Wode
Jak dbać o jego higiene : Sam o to zadba
Jakich ćwiczeń ...: Potrzebuje mieć w klatce kołowrotek i inne przyrządy do ćwiczeń
Czy lubi towarzystwo ludzi : Lubi jednak nie można przesadzać
5 3 5
2010-03-23T19:09:24+01:00
Jakie to zwierzę?-Chomik
jakie trzeba stworzyć mu warunki?- klatka nie powinna być na słońcu, jak najwiękasz klatka,trociny, coś do zabawy.
co je i pije?-ziarna,warzywa i owoce,trowy gałęzie,białko zwierzęce, woda.
jak dbać o jego higienę?-zmieniać wodę, jedzenie i trociny
jakich ćwiczeń i zabaw potrzebuje, aby zachować dobrą kondycję?-zdecydowanie kołowrotek
czy lubi towarzystwo ludzi?-zależy jaki chomik...ale to zależy od przyzwyczajenia właściciela. ale raczej nie.
2 1 2