Odpowiedzi

2010-03-23T18:56:00+01:00
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyspieszenie wizyty Pani w naszej sferze klimatycznej , a szczególności w moim kraju . Wiem, że termin przybycia ustalony na 20 marca, ale gdyby tak dało się Panią namówić na zawitanie w nasze strony już od następnego tygodnia, byłabym dozgonnie wdzięczna. Prośbę swą motywuję tęsknotą za bocianami, trelami ptaków nad ranem (wiem, wiem, wrony i te wszelkie podobne też hałasują przed świtem, ale to nie to samo), zielonością, kwieciem, a nade wszystko- światłem. Jednocześnie chciałabym przedstawić swe pomysły racjonalizatorskie, które mogłyby Panią zainteresować i uczynić oczekiwanie na Panią bardziej znośnym. Największy problem stanowi paskudny , czarny śnieg. Czy nie dałoby się zmodyfikować procesu topnienia, by wraz z białością topniały i szarości? prosze o odpowiedz.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:03:17+01:00
Droga Wiosno!

Na początku mojego listu pragnę Cię mile pozdrowić!
Piszę do Ciebie z prośbą o twoje szybsze przybycie. Bez Ciebie świat teraz jest ponury, wszędzie szaro. Tak bardzo chciałabym zobaczyć białe przebiśniegi i piękne fioletowe krokusy.W tedy tak wszystko pięknie pachnie. Poczuć wiosenny, ciepły wietrzyk i zobaczyć ptaki wracające do naszego kraju. Zobaczyć pąki na drzewach. Wiosną świat się budzi ze snu po mroźnej zimie i wszytko w okół się odradza, w tedy jest bardzo pięknie. Bardzo lubię Ciebie Kochana Wiosno, ponieważ, kiedy nadchodzisz robi się cieplej i można dłużej pograć w piłkę i pojeździć na rolkach czy rowerze. Nie tylko ja czekam na Twoje przybycie, bo również moi przyjaciele i wszyscy spragnieni Ciebie.Jeszcze raz bardzo mocno Cię pozdrawiam i całuje. Mam nadzieję, że wysłuchasz mnie i już niedługo przybędziesz.

Pozdrawiam
xxx


10 4 10