Prorocy i nauczyciele innych religii podają normy moralne, ale nie mówią, że ich samych należy naśladować. Natomiast Jezus powiada, że należy pójść za Nim i naśladować Go.
- Dlaczego Jezus ma prawo wymagać od nas, byśmy Go naśladowali?
- Przedstaw wszystkie argumenty, jakie znajdziesz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:18:49+01:00
Po pierwsze Pan Jezus ma taki przywilej ponieważ jest On Bogiem, więc co tylko powie jest święte i należy tego przestrzegać. Po drugie On poniósł męczeńską śmierć za nasze grzechy czego następstwem jest życie wieczne, ale w zamian za to że my będziemy Go naśladować.
1 Jest Bogiem i ma do tego prawo.
2 Poniósł śmierć za nas, poświęcił się mimo że nie musiał.
3 Daje nam życie wieczne więc ma prawo żądać czegoś w zamian.
4 Dlatego że gdy tylko potrzebujemy pomocy i jest to Jego wolą udziela nam jej
5 Ponieważ Chce żebyśmy się przez to zbliżyli do Niego
2009-10-28T20:27:59+01:00
Pan Jezus jest jednym z trójcy świoetej, więc nalezy słuchac jego słowa i przestrzegac. Jezus poniósł męczeńską śmierć za nasze grzechy.

Jezus poniósł śmierć na krzyżu dla naszego zbawienia.
Zapewnia nam zycie wieczne jeśli bedziemy go słuchać i postepować według jego reguł. Jezus chce żebyśmy zblizyli sie do niego.