Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:20:34+01:00
Przepis na przyjaźń
Składniki:
- miarka wspólnych zainteresowań
- całe opakowanie zyczliwosci
- szklanka zachety zmieszanej ze wsparciem
- łyżka zrozumienia
- trochę kompromisu
- sztuka przebaczenia
- szczerośc rozpuszczona w godzinach wspólnych rozmów
- szczypta małych niespodzianek
- komplementy (nie przesolić)
SPOSÓB PRZYRZĄDZANIA
wszystko wymieszac, i zaprawić gorącą wiara w Boga
przelac do czystego serca piec w atmosferze miłości i zrozumienia
uwaga! nie podawać z egoizmem
6 5 6
2009-10-28T19:21:31+01:00
1. 2 osoby
3. szczerość wobec drugiego
3. nie okłamywac siebie nawzajem.
1 5 1