Odpowiedzi

2010-03-23T19:02:02+01:00
Nie deptać trawników
nie zaśmiecać
7 2 7
2010-03-23T19:02:10+01:00
1.na rądach można sadzić kwiaty
2.rozwijać parki
3.sadzić kwiaty w wielkich donicach
4.Sadzić kwiaty i drzewa na rynku
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:03:57+01:00
1. przestać budować wieżowce
2. zorganizować tak budowę zielonych zakątków, by nie trwała kilkanascie lat
3. Mniej pieniędzy wydawac na zbędne sprawy, jak pensje i nagrody dla urzędników
Jeżeli uzasz,że zamało punktów to pisz do mnie napewno dopisze:)
10 2 10