Odpowiedzi

2010-03-23T18:59:59+01:00
Uwaga!
Osobom majacym problemy z matematyką bardzo chetnie pomoge, oferuje szeroki zakres wiedzy oraz widoczne efekty juz po kilku dniach.
Serdecznie zapraszam!
4 3 4
2010-03-23T19:01:42+01:00
Ogłoszenie
Ogłaszam, że oferuję korepetycje z matematyki za bardzo niksą cenę, ok. 15 zł. Korepetycje będą mogły się odbywać od poniedzaiłku do piątku, po godzinie 16.00. Proszę dzwonić na nr: 345-567-789, najlepiej w weekendy.
Anna Nowak
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:06:11+01:00
Ogłoszenie
Ogłaszam wszystkim uczniom mającym problem z matematyką, że chętnie pomogę. Mam szeroki zakres wiedzy. Zapewniam efekty pojawią się w mig. Korepetycje będę mogły się odbyć w każdy dzień tygodnia, godz. do ustalenia. Zainteresowanych prosze o kontakt pod nr 500345564.
Serdecznie Zapraszam.
Joanna Nowak
5 3 5