1.Rozwiąż równania :
a) -5+x=10
x-34=-35
4x=3x-5
b)64+2x=46+x
3-x=-2
4+3x=2+2x
c)x+ 1/4=1/2+2x
3x+1/7=x-1
1 1/3 - 3x= -3 1/4 - 4x
d)3x-1=5x
y-3=9-y
1/2 z + 6 = z- 1

2.Rozwiąż i zrób sprawdzenie ( proszę o obliczenia )
a)3x=27
b)-2x+12=28
c)5x-12=48
d)13+6x=29
e)71=3x=19
f)5=7x-16
g)5x+4=2x+13
h)7x-5=19+3x
i)2x-21=x+6
j)x+17=3+3x

z góry wielkie dzięki .

2

Odpowiedzi

2010-03-23T19:08:20+01:00
A -5+x=10
x=10+5
x=15

x-34=35
x=35+34
x=69

4x=3x-5
4x-3x=-5
x=-5

b 64+ 2x=46+x
2x-x=46-64
x=-22

3-x=-2
-x=-2-3
-x=5

4+3x=2+2x
3x-2x=2-4
x=-2




Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:31:25+01:00
A -5+x=10
x=10+5
x=15

x-34=35
x=35+34
x=69

4x=3x-5
4x-3x=-5
x=-5

b 64+ 2x=46+x
2x-x=46-64
x=-22

3-x=-2
-x=-2-3
-x=5

4+3x=2+2x
3x-2x=2-4
x=-2


c)x+ 1/4=1/2+2x
x-2x=1/2-1,4
-x=1/4/*(-1)
x=-1/4

3x+1/7=x-1
3x-x=-1-1/7
2x=-1 i 1/7 / : 2
x=2 i 2/7

1 1/3 - 3x= -3 1/4 - 4x
d)3x-1=5x
y-3=9-y
1/2 z + 6 = z- 1

2.Rozwiąż i zrób sprawdzenie ( proszę o obliczenia )
a)2x=27
b)-2x+12=28
c)5x-12=48
d)13+6x=29
e)71=3x=19
f)5=7x-16
g)5x+4=2x+13
h)7x-5=19+3x
i)2x-21=x+6
j)x+17=3+3x






1 5 1