Odpowiedzi

2010-03-23T19:04:25+01:00
FOTOTROPIZM- jest to ruch rośliny w kierunku słońca, łodyganachyla się w tą stroną, gdzie jest najwięcej światła, słońca
GEOTROPIZM- jest to ruch wywołany bodźcem grawitacyjnym. Korzeń kieruje się w dół.
2 2 2
2010-03-23T19:08:12+01:00
FOTOTROPIZM - ruch rośliny pod wpływem światła (w stronę światła)
GEOTROPIZM - ruch rośliny pod wpływem grawitacji (w dół)

; ***
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:52:37+01:00
Fototropizm – w biologii ruch organizmu roślinnego w odpowiedzi na światło (heliotropizm w odpowiedzi na światło słoneczne). Liście i inne części rośliny potrzebujące światła do fotosyntezy kierują się w stronę światła. Części potrzebujące ochrony kierują się w przeciwną stronę.
Geotropizm – ruchy organów roślinnych wywołane bodźcem grawitacyjnym.
Liczę na naj:)pozdro
2 4 2