Odpowiedzi

2010-03-23T19:16:18+01:00
W mojej szkole można grać
i da się nawet śmiać.
Jest z cukierków
a w niej jest dużo kotów:klakierków
I się nie gniewamy
bo my w nogę gramy.
To jest moja szkola wymarzona
i nie jest przez pech zapeszona.



Proszę o najjj jak się da
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:22:52+01:00
Szkoła mazreń

W mojej głowie jest taka szkoła
Bardzo fajna i wesoła
Można się wiele nauczyć mądrego,
zabaw i gier nie brakuje dla każdego.
Jest otwarta dla każdego,
Mój miły kolego!
Wspaniała jest ta szkoła.
Zawsze wracam z niej wesoła
5 3 5