Odpowiedzi

2010-03-23T19:13:04+01:00
- zabranie komórki,
- zakaz używania kopmutera,
- zakaz oglądania telewizji,
- zakaz wychodzenia na spotkania z przyjaciółmi (np. do galerii)
- nakaz uczenia się np. 4 godziny dziennie,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:14:59+01:00
-wracj do domu po 10 zgadzam sie
-nie pójdziesz na dyskoteke
-nie pojedziesz na wycieczke bo np masz łabe stopnie
-nie kupie Ci tej bluski bi potem lezy w szafie i w niej nie chodzisz
-nie siedz za długo na komuterze
1 1 1
2010-03-23T19:21:16+01:00
Najcześciej słysząc słysząc słowo nie nie jesteśmy zadowoleni, a w szczególności wtedy gdy na czymś bardzo zależało...
1) Nie możesz tak późno wracać
2) NIe możesz wyjść bo musisz sie uczyć
Najczęściej dotycza rzeczy które maja wpływ na nasze zachowanie i naukę...

Mam nadzieje że troche pomogłam :))^^
1 1 1