Odpowiedzi

2010-03-23T19:13:23+01:00
1) tania sila robocza
2) tanie surowce
3) duzy rynek zbytu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T19:15:00+01:00
1.Duża ilość osób gotowych do pracy.(Jest około 1 miliard chinczyków razem.
2.Pracowitość i sumienność narodu chińskiego w pracy.
3.Bardzo przychylna postawa rządu chińskiego do inwestorów zagranicznych.
4.Duży rynek zbytu.
5.Duża ilość portów.
6.Produkcja wielu surowców mineralnych w samych Chinach.(Ropa naftowa , rudy żelaza.)
7.Niewielkie potrzebne wypłaty dla pracowników.
Polecam odpowiedzi 1,3,4,6,7
Pozdrawiam Wasilij1
2 5 2