Moim zdaniem ludzie są bardzo zafascynowani sobą i nie kiedy działają pod wpływem impulsu nie zwarzając na konsekwencje, np. osoba paląca pamierosy, używająca środków odużających szkodzi tylko sobie, nie nikomu innemu, lecz sobie; palacz lub narkoman prędzej czy póżniej może mieć problemy z organami swojego organizmu, niekiedy po przedawkowaniu nawet dochodzi do śmierci. Dlatego też, możemy mieć marzenia, ale nie przenośmy ich do rzeczewistości, gdyż niepoprawny optymizm może nam bardzo zaszkodzić w życiu codziennym.

2

Odpowiedzi

2009-10-28T19:27:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:29:58+01:00
Apelowac do ludzi aby tego nie robili bo to szkodzi ich zdrowiu. ze przez to można dostac rakaa płuc