Odpowiedzi

2010-03-23T19:15:29+01:00
Wiara w Chrystusa daje mi poczucie bezpieczeństwa. Kiedy jest mi źle, czuję się smutna/y zwracam się do niego w modlitwie. Wierzę , że udziela mi duchowej pomocy, gdyż modlitwa podnosi mnie na duchu. Wtedy łatwiej jest mi znieść trudności dnia.

Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:20:45+01:00
Wiara w Chrystusa daję mi siłę.Wiem że nigdy nie jestem sam.Gdy mam jakiś problem,myślę o Chrystusie i wiem,że on chce mi pomóc i to daje mi motywacje to rozwiązywania swoich problemów.Chrystus jest osobą wszechmogącą i wszechwiedzącą, dlatego wiem,że wie co w danym momencie czuję i wiem,że nigdy nie zostanę sam ze swoim problemem,nawet gdy opuszczą mnie najbliżsi:rodzina,przyjaciele.Świadomość o tym,że on jest i czuwa nade mną daje mi ogromną siłę.