Odpowiedzi

2010-03-26T15:24:17+01:00
Bardzo chciałbym przeprosić, że opuściłem lekcje, ale w tym dniu miało być bardzo ciężko bowiem nauczyciele nie stosują się do regulaminu szkoły i zrobili aż dwa sprawdziany w jeden dzień! Nie zdołałem się tego nauczyć, bo byłem na pogrzebie i bałem się przyjść do szkoły.

Z poważaniem ...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T15:37:22+01:00
W imieniu swoim serdecznie chciałbym przeprosić nauczycieli , że opuściłem lekcje ,ale ten tydzień był bardzo trudny dla mnie,ponieważ miałem bardzo ważny wyjazd i nie zdołałem się nauczyć na najbliższe lekcje. Obiecuję poprawę i postaram się zaliczyć ten materiał na najbliższych lekcjach.

Z poważaniem MIETEK