Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:19:55+01:00
A) y= 0,25x / 0,25
y/0,25=x

b) k= 1/4 n podzielić przez1/4
k podzielic przez 1/4 = n
4k=n

c) y=2t-1
2t-1=y
2t=y+1 /2
t= (y+1)/2

d) v=at²/2 /*2
2v=at² /t²
2v/t²=a

e) R=abc/4P / *4P
R4P=abc / 4R
P= abc/4R
2010-03-23T19:27:24+01:00
A) y=0,25x ; x=?
y=0,25x / :0,25
x=y:0,25

b) k=1/4n ; n=?
k=1/4n / :1/4
n=k:1/4

c) y=2t-1 ; t=?
y=2t-1 / +1
y+1=2t / :2
t=(y+1):2

d) v=at²/2 ; a=?
v=at²/2 / ×a
v×a=t²/2 / :v
a = (t²/2) : v

e) R=abc/4P ; P=?
R=abc/4P / ×abc
R × abc = 4P / :4
P = Rabc/4