Odpowiedzi

2009-10-28T19:33:32+01:00
A)32,72*10 = 327.2
b)0,1405*1000 = 140.5
c)3255*0,01 = 32.55
d)0,32*0,5 = 0.16
e)21,42/10 = 2.142
f)20,6/2 = 10.3
g)(-13,5)\100 = -0.135
h) 0,062*0,12 = 0.00744
I)27,12\0,6 = 45.2
j)205,404/0,04 = 5135.1
k)35,36\(-5,2) = -6.8
l) (-7,74)\(-0,012) = 645

PROSZĘ BARDZO I POZDRAWIAM :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:36:05+01:00
A)327,2
b)140,5
c)32,55
d)0,64
e)2,142
f)10,3
g)(-0,135)
h)0,00744
i)45,2
j)5135,1
k)(-6,8)
l)645
2009-10-28T20:00:36+01:00
A)32,72*10 = 327,2
b)0,1405*1000 = 140,5
c)3255*0,01 = 32,55
d)0,32*0,5 = 0,16
e)21,42/10 = 2,142
f)20,6/2 = 10,3
g)(-13,5)\100 = -0,135
h) 0,062*0,12 = 0,00744
I)27,12\0,6 = 45,2
j)205,404/0,04 = 5135,1
k)35,36\(-5,2) = -6,8
l) (-7,74)\(-0,012) = 645


PROSZE I POZDRAWIAM :)