Odpowiedzi

2010-03-23T19:22:20+01:00
•gdańsk leży 200m. nad poziomem morza
•list zaczynam od słowa szanowna pani
•gdy wymieniam wyrazy to mówie i tak dalej
•jak jest jakiś wyraz pokrewny mówie i tym podobne
•jak daje jakiś przykłąd to pisze na przykład
•jak piszę jakiś tytuł to przed nim pisze pod tytułem
•jak wymieniam zachowanie albo coś to mówie między innymi
•na końcu listu piszę PS że kogoś lubie
•u nas w mieście jest plac wojska polskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:25:43+01:00
Ta góra jest 800 m n.p.m
sz.P. witam w naszym sklepie
Jaś wylicza 1,2,3,4,5 itd.
Na wystawie były gazety,biżuteria itp.
W tym opowiadaniu można np. napisać że bohater był silny.
Moja ulubiona książka pt."Ania z Zielonego Wzgórza"jest to dziewczynce z domu sierot.
W tej książce były wiersze m.in Adama Mickiewicza.
W liście napisałem/łam na końcu Ps nie zapomnij o ciasteczkach.
Wczoraj w kościele byli O.O benedyktyni.
Na początku listu było napisane WP.