Odpowiedzi

2009-10-28T19:30:45+01:00
Jest wiele takich sposobów moim zdaniem:
Nie grzeszyć,
Wybaczać innym,
Być miłosiernym, byc cierpliwym.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:36:11+01:00
W codzienym zyciu moge sie upodobnic do Jezusa:
-pomagajac kazdej osobie ktora potrzebuje mojej pomocy(jak jest ktos chory odwiedzac go pocieszac robic zakupy pomagac w codziennych rzeczach)
-chodzic do koscioła i modlic sie codziennie i nie wstydzic sie tego ze wierze w Jezusa.
-przebac bliznemu jak czyni mi zle
-nie złoscis sie na nikogo
-miec dobre słowo nawet dla nieprzyjacioł
-namawiac innych do słuchania słowa bozego i czytania pras katolickich i ewangelii
-robic tak jak Jezus nas uczył a nie słuchac szatana
5 4 5
2009-10-28T20:18:42+01:00
Moge upodobniec sie do Chrystusa idąc jego sleadami, tzn przede wszystkim wystrzegac sie grzechu, a także modlic sie. bardzo wazna jest tez umiejętnosc wybaczania bliznim i traktowania ich na rowni z soba samym.
7 4 7