Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • show
  • Początkujący
2010-03-23T19:22:32+01:00
Mój współczesny bibliotekarz ma długie włosy i okulary z kalkulatorkiem 3D.
Komputerek do szukania książek, gdzie w jakim miejscu się znajduje.
Dodam również, ze jest bardzo przystojny i kulturalny.
Kocha czytać książki jest to jego pasja i cel w życiu.
3 5 3
2010-03-23T19:24:47+01:00
Współczesny bibliotekarz był by napewno wyluzowany.Nie zrzendziłby i krzyczł.Współczesnego bibliotekarza wyobrażam sobie jako hiphopowiec i luzaka.Fajnie by było jakbyśmy mieli takiego w naszej miejscowości!
4 3 4