Odpowiedzi

2010-03-23T19:19:32+01:00
Zwierzę : Słoń King
Jest ogromny, ma wielkie uszy, długi ogon, jego waga jest bardzo duża.
King to spokojny słoń, bardzo posłuszny, lubiący dzieci. Nie bał się Stasia, kiedy próbował go zastrzelić. Nel go pokochała i nie chciała z nim się rozstawać.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:32:49+01:00
Zwierzę: Lew.
Nazwany 'królem zwierząt'. Dobrze zbudowany, potrafi powalić niemałe zwierzę. Samca rozpoznać można po długiej, pomarańczowo-brązowej grzywie, ogonie zakończonym niewielkim kłębkiem sierści oraz znacznie bardziej umięśnionej sylwetce. Samica lwa jest szczuplejsza, na karku nie posiada grzywy.
Ogólnie maść lwa wygląda niczym karmel, po wzroku tego ssaka można już zorientować się, że to on tutaj wszystkiego pilnuje. Nie należy wchodzić dla tego drapieżnika w drogę.
5 5 5
2010-03-23T19:48:06+01:00
Saba -hudy pies koloru rudego.Z wygladu nie jest ładny ponieważ ma splaszczony pysk.Bardzo kocha Nel i Stasia .Jest przyjacielem Nel.
1 1 1