Przetłumacz na angielski te zdania :
Czy ty zamierzasz czytać te ksiazke?
My nie bedziemy dzwonic do Marka.
Czy on zamierza dzwonić do Marka?
Ja zamierzam wydrukować te dokumenty.
Czy wy zamierzacie zaprojektować strone internetową?
My nie zamierzamy używać dziś komputera.

3

Odpowiedzi

2010-03-23T19:21:33+01:00
Do you intend to read this book?
We do not call we make.
Does he intend to call to make?
I'm going to print these documents.
Are you going to design a web page?
We do not intend to use a computer today.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:24:16+01:00
Czy ty zamierzasz czytać te ksiazke?-Are you going to read this book?
My nie bedziemy dzwonic do Marka.We won't call to marek
Czy on zamierza dzwonić do Marka?-Is he going to call to marek?
Ja zamierzam wydrukować te dokumenty.-Im going to print this documents.
Czy wy zamierzacie zaprojektować strone internetową?-Are you going to project webiste?
My nie zamierzamy używać dziś komputera.-We aren't going to use computer today
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T19:27:28+01:00
-Are you going to read this book?
-We won't call to marek
-Is he going to call to marek?
-Im going to print this documents.
-Are you going to project webiste?
-We aren't going to use computer today