Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:23:27+01:00
1]
pole=6a²
6a²=294cm²
a²=294:6
a²=49
a=7cm
v=a³=7³=343cm³
2]
v=a³
a³=125cm³
a=∛125
a=5cm

pole=6a²=6×5²=6×25=150cm²
2010-03-23T19:28:26+01:00
Zadanie 1
294cm²:6=49cm²-jedna ściana
√49=7-bok
7cm - wysokość, długość, szerokość
7*7*7=343cm³
Odp.:Objętość sześcianu to 343cm³.

zadanie 2
∛125=5cm- bok sześcianu
5cm*5cm=25cm²-pole jednej ściany sześcianu
25 cm²*6=150 cm²
Odp.:POle sześcianu ma 150 cm².