Odpowiedzi

2010-03-23T19:24:28+01:00
Balladyna była okrutna, dumna, niewierna, nie potrafiła kochać, była też uparta, zawistna i zazdrosna
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:24:43+01:00
No umysł miała dość intrygujący . można powiedziec, że miała bystry umysł lecz pozbawiony jakichkolwiek granic moralnych . posiadała umiejętności bardziej negatywne nijeżeli te dobre . była w pełni świadoma swojego postepowania .
3 3 3