Odpowiedzi

2009-10-28T19:33:45+01:00
Park pełan czerwonych lisci i siedząca para na ławeczce
2009-10-28T19:34:19+01:00
Alejka parkowa i kolorowe drzewa ; ) gdzieś może byc ławka zasypana liscmi, albo ludzie grabiący liscie...
a do tego śliczne słońce i złota polska jesień... ;)

życzę miłej pracy ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:36:40+01:00
Pomysłów na wydzieranke jest dużo.
Ale podam ci najciekawsz pomysł!!

można narysowaĆ drzewa zachodzące słońce i opadające liście na zaiemię!!