Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T19:38:40+01:00
A- bok prostokąta
b- bok prostokąta
c- bok kwadratu

Obwód prostokąta= 2a+2b
= 48+48+24+24
= 144m

Obwód kwadratu = 4c
144= 4c / tu zrób znak podzielone 4
36 = c

Pole kwadratu = 36*36
= 1296m²

1296 = 12,96 arów
6 4 6
  • szy
  • Początkujący
2009-10-28T19:50:48+01:00
48*2+24*2=144 pole prostokąta
144/4=36 bok kwadratu
pole kwadratu 1296m2 czyli 12,96 arów
3 2 3