Odpowiedzi

2010-03-23T19:24:06+01:00
Chwalcie Pana za życie które wam dał, za jego troskę, za miłość Alleluja
2 1 2
2010-03-23T19:24:33+01:00
Chwalcie Pana za wszzystko co uczynił dla nas wszystkich za jego dobroć i miłosierdze Alleluja
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:02:12+01:00
Chwalcie Pana,łąki umajone,za życie dziękujmy i go chwalmy jak ten chleb co złączył złote ziarna jak niech miłość złączy nas ofiarna co pod tym niebem co jesteś w nim bożę dziękuje mi Ci.

alleluja,alleluja,alleluja alleluja chwalmy pana alleluja
jesteśmy tu bo on umarł za nasze grzechy alleluja alleluja
2 5 2