Jakie różnice i podobieństwa można zaobserwować między życiem w Twoim pokoleniu i pokoleniu dziadków.
Prosze o szybkie rozwiązanie!!!!
Daje najj!!!
Dla podpowiedzi jeśli ktoś ma książkę "Mój świat" z przyrody dla 4 klasy to to jest na str.82 zadanie 2 :)

2

Odpowiedzi

2010-03-23T19:28:00+01:00
Życie dziadków było bardziej zdrowsze, niż nasze ponieważ nie było wtedy komputerów ani telewizji.
Dziadkowie mieli inną mowę.
Dziadkowie mieli surowsze kary w szkole
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:29:08+01:00
Różnice :
a) pokolenie nasze:
-więcej czasu spędzamy na komputerze, a nie na polu.
-nieszanujemy przyrody.
-zaśmiecamy ziemie.
b)pokolenie dziadków:
-więcej czasu spędzali zwiedzając przyrodę
-mniej zaśmiecali ziemię.
Podobieństwa:
-lubimy zwiedzać
-wykonujemy sport tak jak oni
-uczymy się
-mamy swoje historie

12 4 12