Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T19:28:42+01:00
Informowani o korubcji policje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:29:42+01:00
Żeby zwalczyć korupcję musimy wyeliminować wpływ polityków i urzędników na gospodarkę. Jeżeli zamiast nich działał będzie wolny rynek, czyli konsument to automatycznie zniknie korupcja. Konieczne jest także rozbicie więzi między dającym i biorącym łapówkę.
3 4 3
2010-03-23T20:06:03+01:00
Policja straz miejska monitoring