Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:31:27+01:00
Święta w Wielkiej Brytanii:

* New Year (Nowy Rok)
* Pancake Day - Święto Placka - Luty
* Valentines Day - Walentynki - 14 Luty
* Big Friday
* Easter
* Urodziny królowej - 8 czerwca
* Halloween - 31 października
* Guy Folks Day - 5 Listopada
* Christmas Eve - Wigilia Bożego Narodzenia
* Christmas - Boże Narodzenie
* New Year's Eve (Sylwester)
2010-03-23T19:35:49+01:00
Guy Fawkes Day,Halloween,Oficjalny dzień urodzin królowej,47 dni przed wielkanocą,Pierwszy poniedziałek maja,trzecia niedziela czerwca,ostatni poniedziałek sierpnia-tylko tyle pamiętam ;) mam nadzieję że trochę pomogłam...
2010-03-23T19:37:16+01:00
-Boxing Day
-New Year&New Year's Eve
-Pancake Day
-St.Valentine's Day
-Easter
-Halloween
-Christmas&Christmas Eve
-Queen's Official Birthday
-Guy Fawkes` Day
-Big Friday