Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:32:05+01:00
Kim naprawdę był Neron, młody władca, który uwielbiał śpiewać, występować na scenie i recytować poezję przed rzymskim plebsem? Jak to możliwe, że ten człowiek, który kazał zamordować własną matkę, brata, żonę i wielu innych - korzystał z mądrości filozofa Seneki i wykształconego Petroniusza? Czy rzeczywiście był Antychrystem, który po pożarze Rzymu wskazał chrześcijan jako winnych nieszczęścia?
Max Gallo, historyk i powieściopisarz, odkrywa przed nami dawne dzieje. Ukazuje postać szalonego, wyuzdanego okrutnika, lękającego się spisku na swoje życie. Kreśli portret władcy, który torturuje i zabija swoich przeciwników, a zaraz potem, pochylając się nad ich zwłokami... recytuje wiersze. Neron widziany jego oczyma staje się wcieleniem zła, najbardziej absolutystycznym władcą, jaki kiedykolwiek stanął na czele Cesarstwa Rzymskiego.
2010-03-23T19:34:02+01:00
2. Neron-Władca który wydał rozkaz spalenia Rzymu

2010-03-23T19:36:07+01:00
1.Rzymian,którzy przyjęli chrześcijaństwo ukrzyżowywano i palono na stosie.Rzucano ich też na pożarcie zwierzętom(lwom) na arenach.

2.Neron był cesarzem rzymskim z I w.n.e. , który posądził chrzescijan o podpalenie Rzymu.