Odpowiedz na pytania , ale nie zabardzo krotko :

1. JAk często przystępujesz do komunii św? (co dniedziele jakby co )

2. Czy wierzysz że ona jest zadatkiem zmartwychwstania?

3. Czy możesz powiedzieć osobie że wierzysz w martwychwstanie?

3

Odpowiedzi

2010-03-23T19:36:14+01:00
1. Co niedzielę ( lub częściej np. na drodze krzyżowej :] )
2. Tak...
3. Tak wierzę !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:37:17+01:00
1.Do komuni świętej przystępuję regularnie czyli co niedziele.
2.Wierzę,że jest ona zadatkiem zmartwychwstania,ponieważ ludzie są bez grzechu i są w pełni oczyszczeni.
3.Mogę o sobie powiedzieć,że wierzę w zmartwychwstanie,ponieważ w czasie zmartwychwstania Jezusa Chrystusa czuję się czysta.
2010-03-23T20:22:32+01:00
1-Do Komunii Świętej przystępuje przynajmniej raz w tygodniu ,zazwyczaj w niedziele ,uważam że niedzielna eucharystia jest najważniejsza i dla tego watro wtedy iść do Komunii. 2-Komunia Święta jest zadatkiem zmartwychwstania i ja w to wierzę gdyż przyjmując ciało Pana Jezusa upodabniamy się do niego i poprzez to otrzymujemy pewną łaskę zmartwychwstania 3-Tak wierzę w zmartwychwstanie, gdyż czytając Pismo Święte niejednokrotnie jest mowa o tym że ,,Jezus zmartwychwstał 3 dnia ,,a że słowa zawarte w piśmie świętym są dla mnie ,,księgą wiary,, to wierze w zmartwychwstanie