Odpowiedzi

2010-03-23T19:34:44+01:00
Pozytywne:
-będą za nas odrabiały zadania domowe
-będą za nas pisali klasówki
-wykonywały za nas ćwiczenia na w-f;D
Negatywne:
-nie będziemy umieli zrobić podstawowych zadań
-będziemy otyli
-świat zostanie zawładnięty przez roboty
1 3 1
  • show
  • Początkujący
2010-03-23T19:37:29+01:00
Roboty pełniłyby ważną funkcje, gdyż mogłyby pilnować porządku w szkole i zapewniać im rozrywkę w czasie przerw. Mogłyby również rozwozić jedzenie, które wcześniej zamawiano, bądź byłby to taki jeżdżący sklepik.
Lecz są tez negatywne skutki robota w szkole, na pewno wywołałby zamieszanie
wobec uczniów i wieczne tłoki na korytarzu, gdyż uczniowie mieliby potrzebę co do robota.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:40:16+01:00
Roboty w szkole byłyby mile widziane. Mogłyby:
-sprzątać
-ścierać tablicę jak i na niej pisać
-być pomocnikami przy tłumaczeniu różnych zadań
-prowadzić sklepik szkolny
-prowadzić różne doświadczenia np. z chemii, które są szkodliwe dla ludzi.
-pomagać w sekretariacie
-siedzieć na portierni i rozdawać klucze do szafek :)

Pozytywy:
-ułatwienie pracy innym
-czystość i porządek
-pomaganie

Negatywy:
-za dużo by ich było:)
-wprowadzały by zamęt
-przy tylu funkcjach często by się psuły
1 5 1