Proszę pomóżcie !!!

Wybierz jeden ze zwyczajów świąt Wielkanocnych pielęgnowanych w twoim domu i napisz jaki ma on związek ze zmartwychwstaniem Jezusa.

Potrzebuje to na jutro więc postaracie się odpisać jak najszybciej :D

Z Góry dziękuję !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:35:02+01:00
Stawianie na stole baranka paschalnego który symbolizuje zwycięstwo Jezusa Chrystusa nad śmiercią
14 3 14
2010-03-23T19:35:19+01:00
Jednym takim ze zwyczajów obchodzonych w moim domu jest wkładanie do święconki wielkanocnej baranka symbolizującego Zmartwychwstałego Jezusa !
13 4 13
2010-03-23T19:36:04+01:00
W moim domu tradycją związaną ze świętami wielkanocnymi jest dzielenie się jajkiem. Jajko jest symbolem życia, a życie jest związane ze zmartwychwstaniem Chrystusa, który trzy dni po śmierci, rozpoczął swoje życie na nowo.
20 4 20