Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:34:28+01:00
Liczy sie tak ,że potęgujesz tę liczbę pod pierwiastkiem
√2²=√4=2
√3²=√9=3
1 5 1
2010-03-23T19:34:56+01:00
√2²=√2*√2=2
√3²=√3*√3=3
1 5 1
2010-03-23T19:38:12+01:00
A) √2²=√4=2
na początku liczysz ile to jest dwa do potęgi drugiej, czyli 4, a później to pierwiastkujesz tą liczbę(możesz na kalkulatorze- wpisujesz liczbę a później znak pierwiastka)

b) √3²=√9=3
liczysz potęgę a później pierwiastek
1 5 1