Odpowiedzi

2010-03-23T19:37:52+01:00
Zmniejsza się obj. powietrza (opona traci powietrze)
1 5 1
2010-03-23T19:38:07+01:00
Traci swoje właściwości
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:40:56+01:00
Opona w razie większej temperatury zwiększa swoją objętość, a w razie niższej zmiejsza.
Nie wiem czy o to ci chodzi, ale gdy opona ma niższą temperaturę to ma większą przyczepność do asfaltu.
Proste :)
1 5 1