Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:44:14+01:00
1. Jezus oddał swoje życie za nasze grzechy
2. Jezus był gotów wycierpieć się za nasze grzechy
3. Jezus kochał ludzi milościa bezgraniczna
4. Jezus dał nam wiele znaków przez które mówi nam, że mas kocha
5. Jezus dał nam Matkę Boża
2 4 2
2009-10-28T19:48:32+01:00
Ma takie prawo, ponieważ:
1. Chce abyśmy tak jak On nie bali się rozmawiać z ludźmi, którzy są od nas trochę "inni' (niepełnosprawni, niewidomi itp.)
2. Pomagali innym,
3. Żebyśmy nie byli zapatrzeni tylko w siebie.
4. Nie tracili wiary w to, że istnieje życie po śmierci, istnieje piekło, niebo oraz czyściec.
5. Chce abyśmy nie dali namówić się szatanowi, dlatego mamy chodzić do Kościoła, codziennie się modlić itd.
1 2 1
2009-10-28T19:48:32+01:00
Był dobry i sprawiedliwy
miłosierny
oddał życie za nas grzeszników
nauczał
wzywał do nawrócenia
1 1 1