Odpowiedzi

2009-10-28T19:45:39+01:00
Miłość jest dla mnie najwazniejsza w zyciu. w milosci szukam wsparcia od kogos kogo bardzo kocham:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:49:30+01:00
Miłość jest dla mnie jedyną prawdziwą wartością w życiu. Miłość nigdy nie jest fałszywa jest to uosobienie piękna szczęścia duszy i serca. Wiadomo o niej niewiele ale ten kto jej w życiu nie zazna nigdy nie będzie szczęśliwy. Za każdym razem będzie ukrywał się za maską ułudy i marazmu że wszystko jest dobrze. W rzeczywistości jednak jego dusza i serce będą pragnęły czegoś więcej- miłości dobra ciepła i troski.
2009-10-29T00:03:05+01:00
Miłość to jedna z najważniejszych wartości w życiu. Szukamy w niej ciepła, czułości , zaufania a także bliskości najbliższej osoby w trudnych dla nas chwilach. Prawdziwa miłość potrafi wszystko zrozumieć a także wszystko wybaczyć. A bliska osoba powinna być także naszym przyjacielem, powinna nas wysłuchać zawsze a także pocieszyć w trudnych chwilach. Powinniśmy czuć ze możemy się do niej zwrócić z każdym problemem.