Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:43:14+01:00
Dla mnie miłość jest rozkoszom oraz nowymi problemami.
Szukam w niej zaufania i nowej bardzo bliskiej przyjaźni.
2009-10-28T20:43:01+01:00
Dla mnie miłość dzieli się na podstawowe 4 kategorie w których może być ona rozumiana, jako:
- STORGE: Miłość między członkami rodziny.

- FILIA: Miłość łącząca przyjaciół.

- EROS: Zażyła miłość pomiędzy kobietą i mężczyzną.

- AGAPE: Niesamolubna, doskonała, bezinteresowna i wieczna Boża miłość.


Każda z tych odmian miłości jest całkowicie inna, w swoim życiu możemy mieć kontakt z każdą z nich. Jak wiadomo ludzie często mylą ową miłość mając na myśli wszystkie z tych kategorii na raz z uczuciem ZAUROCZENIA - które jest tylko uczuciem chwilowym jak np. Mężczyzna żeni się z kobietą a za 3 lata się rozwodzą dlaczego Ponieważ to było zauroczenie. Prawdziwą miłość ta taka o którą się dba, szanuje którą widać w każdym calu, ona nie ma szans na wygaśnięcie np po 2 latach. Żeby właśnie taka była, musi być w niej udział Boga gdyż Bóg jest miłością On ją stworzył On nią jest, i tylko dzięki niemu możemy ją poznać. :* :)