Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:57:23+01:00
Zsrr-czyli związek socjalistycznych republik radzieckich podbijało wiele państw europy.Zsrr współpracowało z niemcami.W czasie drugiej wojny światowej związek radziecki zgodnie współpracowały ze stanami zjednoczonymi,ponieważ miały jeden wspólny cel pokonanie niemiec,wszyscy byli uzależnieni od zsrr.ZSRR starała się dorównać stanom zjednoczonymI tak było do 1991 roku kiedy to ZSRR się rozpadło.
1 5 1
2010-03-23T20:06:13+01:00
ZSRR jest wielką czerwoną otchłanią na mapie świata. Powstało w czasie trwania I wojny światowej w krwawej wojnie domowej między armią białych i czerwonych.
Jest ojczyzną wielu zbrodniarzy i morderców. Upadła z wielkim hukiem jak przystało na imperium w latach 90.