Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:42:29+01:00
100 zł miała
słodycze - ¼x =¼*100=25zł
to reszty zostaje 100-25=75zł
owoce- 0,15*75=11,25zł

odp. za słodycze zapłaciła 25 zł, a za owoce 11,25 zł
2 5 2
2009-10-28T19:43:11+01:00
Słodycze liczy się tak
100 * ¼ = 25 zł za słodycze
100 - 25 = 75 zł - tyle pozostało
owoce natomiast liczy się tak
75 * 0,15 = 11,25 zł

Na słodycze mama wydała 25zł a na owoce 11,25zł.
1 1 1
2009-10-28T19:43:51+01:00
100×¼=25zl to sa slodycze
75×0,15=11,25 zl owoce
2 2 2