Odpowiedzi

2010-03-23T19:48:36+01:00
Preparaty kosmetyczne (wymagające środowiska zasadowego), np. pasty do zębów
w medycynie jako tzw. mleko magnezjowe (zawiesina wodorotlenku magnezu w wodzie)
w przemyśle znalazł zastosowanie w procesie rafinacji cukru
w niewielkich ilościach stosuje się go w wyrobach kakaowych i czekoladowych (jako E 528)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:50:11+01:00
Zastosowanie wodorotlenku magnezu:
-preparaty kosmetyczne np. pasty do zębów
-w medycynie jako tzw. mleko magnezjowe
-w przemyśle znalazł zastosowanie w procesie rafinacji cukru
-w niewielkich ilościach stosuje się go w wyrobach kakaowych i czekoladowych (jako E 528)

Zastosowanie wodorotlenku wapnia:
-w budownictwie jako zaprawa murarska
-jako środek dezynfekcyjny do bielenia wnętrz mieszkalnych, budynków gospodarczych oraz pni drzew w celu zwalczania szkodników,
-w cukrownictwie do oczyszczania soku buraczanego,
-jako substancja zmiękczająca wodę,
-do produkcji nawozów sztucznych.
-w energetyce do procesów odsiarczania spalin

4 3 4
2010-03-23T19:51:25+01:00
Zastosowania wodorotleneków magnezu:
-bielenie drzew
-garbarstwo
-cukrownictwo
-nawozy sztucze
-zmiękczanie wody
-budownictwo
-bielenie drzew
Zastosowanie wodorotlenku wapnia:
- w budownictwie jako zaprawa murarska,
- jako środek dezynfekcyjny do bielenia wnętrz mieszkalnych, budynków gospodarczych oraz pni drzew w celu zwalczania szkodników,
- w cukrownictwie do oczyszczania soku buraczanego,
- jako substancja zmiękczająca wodę,
- do produkcji nawozów sztucznych.
- w energetyce do procesów odsiarczania spalin


4 1 4