Patryk i Mija rozwożą reklamy.Patrykowi zajeło to 15 godzin,a Miji 10 godzin.
a) jak dużo czasu zajeło im to razem?
b) jak dużą część wynagrodzenia otrzyma Patryk? (ułamek)
c) jaką część otrzyma Mija? (ułamek)
razem mają 2500 PLN
d) ile dostanie Patryk?
e) ile dostanie Mija?

Poproszę równierz o wzór rozwiązania.
DZIĘKI .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:50:24+01:00
A) 15h+10h=25h
b) 2/3
c) 1/3
d) około 1666 zł
e) około 833 zł
2010-03-23T19:52:50+01:00
A)25godzin
b)25-100%
15-x%
25x=100*15
25x=1500/25
x=60%otrzyma wynagrodzenia
c)40% Mija
d)Patryk 2500*60%=1500
e)2500-1500=1000 mija